Instagram YouTube Pinterest

CAMINS AMARATS D’HISTÒRIA

Caminada que ens permetrà conèixer dos dels pobles de l’antiga Baronia, l’Argentera i Duesaigües, i visitar el castell-monestir de Sant Miquel d’Escornalbou. La pujada al castell des de l’Argentera ens permetrà reviure els passos dels monjos per l’antic camí magníficament empedrat, ombrejat per una vegetació ufana i amb algunes raconades per al descans del caminant.

INICIEM LA RUTA

Sortim pel sud del poble de l’Argentera i, abans d'arribar a una granja, agafem a la dreta l'antic camí que baixa a creuar un barrancó. Iniciem l’ascensió per l’antic camí empedrat, que conserva trams en molt bon estat. L’ascensió pel vessant obac de la muntanya d’Escornalbou ens permetrà gaudir d’una vegetació exhuberant, que confereix unes agradables aromes i frescor al camí. L’arribada a la part alta del turó ens pemetrà gaudir d’esplèndides panoràmiques i de la visita al castell. Per baixar cap a Duesaigües haurem de fer un tros de carretera fins agafar el PR* que transcorre paraŀlel a la Rasa de Vilamanya. Es tracta d’una pista que ens obsequiarà altre cop amb la frescor de la frondosa obaga d’Escornalbou. Just abans d’arribar al poble de Duesaigües, agafarem a l’esquerra l’antic camí carreter que comunicava el poble amb l’Argentera, una agradable passejada seguint el curs del barranc Reial.

Temps: 2:00 h.

Dificultat: Baixa

Apta per families amb nens:

Btt: No

Descarregar ruta en format .gpx

COMPARTEIX AQUESTA RUTA

RUTES DESTACADES

La xarxa de camins del Baix Camp us permet descobrir el nostre territori a un ritme tranquil, gaudint del paisatge, els seus pobles i la seva gent. Endinseu-vos-hi amb aquestes rutes que us hem preparat!