Instagram YouTube Pinterest

EL PUIG D’EN CAMA, TALAIA DEL CAMP

El Puig d’en Cama (718 m) s’alça altiu sobre la plana, dominant la petita cadena muntanyosa que presenta al seu darrera els majestuosos relleus de les Muntanyes de Prades.

INICIEM LA RUTA

Sortim del poble d’Almoster per un antic camí ramader que ens durà amunt gradualment fins al Puig d’en Cama. Les bones vistes en dies clars ens recompensaran l’esforç de la pujada, abans d’enfilar el camí carener, força ondulat, fins a l’ermita de Sant Pere del Puig, del segle XII. Continuem la baixada per l’antic camí de Sant Pere a la Selva, que en el primer tram no és ciclable (si aneu en BTT teniu l’alternativa de baixar pel camí pavimentat). Des de la Selva del Camp, després de seguir un breu tram de carretera, agafem a la dreta el camí nou de Sant Pere, que aviat deixarem per continuar recte, de pla, pel camí vell d’Almoster. Passant entre camps de conreu arribarem a la carretera local, que haurem de seguir durant un breu tram (atenció als cotxes ja que és molt estreta) fins arribar a Almoster creuant la riera.

Temps: 3:30 h.

Dificultat: Mitjana

Apta per families amb nens: No

Btt: No

Descarregar ruta en format .pdf

COMPARTEIX AQUESTA RUTA

RUTES DESTACADES

La xarxa de camins del Baix Camp us permet descobrir el nostre territori a un ritme tranquil, gaudint del paisatge, els seus pobles i la seva gent. Endinseu-vos-hi amb aquestes rutes que us hem preparat!