Instagram YouTube Pinterest

DE COLLDEJOU A PRATDIP PER CAMINS MIL·LENARIS

Travessa que ens durà de Pratdip a Colldejou i, des d’aquí, de tornada a Pratdip, passant per camins miŀlenaris que ens permetran rememorar l’ús ancestral i continuat d’aquestes vies de comunicació, les autèntiques autopistes del passat.

INICIEM LA RUTA

Sortirem de Colldejou per la part baixa del poble, creuarem la carretera i agafarem un camí que passa inicialment per un conreu d’avellaners. Després de creuar el barranc de les Estellades, iniciarem l’ascens fins trobar una pista, marcada com a PR*. Passada la font del Bullidor, deixarem la pista a la dreta que porta fins al Coll del Guix i continuarem pel corriol en direcció a Pratdip. Estem ja al camí de tradició miŀlenària que anava de Pratdip a Falset, i que té el seu origen en el període d’ocupació sarraïna.

Continuarem pel camí, passant per la font de la Carabassa fins que, després d'un tram de pista, baixarem pel camí de ferradura que ens durà fins a una era, on trobarem el camí marcat com a PR i el GR*, que ens durà a Pratdip.

Temps: 2:40 h.

Dificultat: Baixa

Apta per families amb nens: No

Btt:

Descarregar ruta en format .pdf

COMPARTEIX AQUESTA RUTA

RUTES DESTACADES

La xarxa de camins del Baix Camp us permet descobrir el nostre territori a un ritme tranquil, gaudint del paisatge, els seus pobles i la seva gent. Endinseu-vos-hi amb aquestes rutes que us hem preparat!